‫ تقریبا 60٪ تبلیغات مخرب از سه ارائه‌دهنده تبلیغاتی ارائه می‌شود.

‫ تقریبا 60٪ تبلیغات مخرب از سه ارائه‌دهنده تبلیغاتی ارائه می‌شود.

طبق گزارش اخیر "Demand Quality Report for Q3 2019"، شرکت‌های امنیت و بررسی کلاهبرداری در تبلیغات، تأثیرات120 میلیارد آگهی را بین 1 ژانویه و 20 سپتامبر مورد بررسی قرار داده‌اند که از طریق سیستم‌ها، از فعالیت‌های تبلیغاتی مخرب مختلف استفاده شده است. همچنین در این گزارش در مورد تبلیغات با کیفیت پایین و تبلیغات بنری که در اسلات‌های ویدیویی ظاهر می شود، بحث شده است و بر روی تبلیغات مخرب شناسایی شده و کمپین‌هایی که از آنها استفاده می‌کنند تمرکز شده است. یک تبلیغ مخرب توسط Confiant اینگونه تعریف می­‌شود که رفتارهای ناخواسته‌ای مانند هدایت اجباری برای مسیر موردنظر کلاهبرداری، cryptojacking و یا آلوده کردن سیستم بازدیدکننده‌ها توسط تبلیغات را، شامل می‌شود. گاهی یک تغییر مسیر اجباری ایجاد شده یا یک فایل مخرب برای اهداف خاص بارگذاری می‌شود. همچنین گمراه کردن کاربران از طریق فیشینگ نیز مدنظر است، البته اجبار برای دریافت فایل‌هایی که می‌تواند شامل باج‌افزارها نیز باشد یا اجرای بدافزارهایی برای الحاق سیستم قربانی به بات‌نت‌ها نیز در این موارد اتفاق افتاده است. از کار انداختن تبلیغات مخرب بر اساس گزارش Demand Quality Report for Q3 2019"، Confiant" در این بررسی 120 میلیارد اثر تبلیغات در برنامه‌ها را که توسط سیستم رسیدگی تبلیغاتی آنها رصد شده بود، تجزیه و تحلیل کرده است. خبر خوب این است که به دلیل راه‌حل‌هایی مانند فیلتر بعضی از تبلیغات مخرب در مرورگر کاربر، این تعداد در حال کاهش است، همچنین‌ صاحبان سایت‌ها درصدد هستند تا تصمیماتی را اتخاذ کنند تا جلوی تبلیغات غیرمجاز در سایت‌های خود را بگیرند و کنترل­‌های حساس­تر و محکم­تری در بین (SSP (Supply Side Platforms داشته باشند. برای دریافت گزارش کامل این بررسی در منوی سمت چپ به لینک منبع مراجعه کنید.